Beste Kiwanis Vrienden, op woensdag 28 juni 2023 is er weer de Haringparty.
Met een prachtig goed doel, heerlijke hapjes, lekkere haring, zorgvuldig geselecteerde wijnen en sfeervolle muziek gaat dit weer een fantastische editie worden.
Het goede doel: het Kloosterhuys
Dit jaar hebben wij gekozen voor het Kloosterhuys in Oosterhout. Oorspronkelijk woonden in deze abdij de Benedictinessen. En is het onderdeel van het landgoed De Heilige Driehoek.
Het Kloosterhuys is bedoeld voor jongeren met een enkel- of meervoudige beperking. Het is een particulier wooninitiatief dat door de ouders van drie bewoners is opgestart. Het doel is om een fijne woon- en werkomgeving te creëren. Men heeft ook oog voor de samenstelling van de bewonersgroep.
Het Kloosterhuys is een unieke locatie. Rust, ruimte en natuur komen samen. Dit jaar komen 24 appartementen beschikbaar. Naast de appartementen komen er ook drie gemeenschappelijke ruimten. Hierdoor kunnen de bewoners elkaar ook opzoeken als ze dit willen. Het huis heeft een grote tuin en buitenruimte.
Er is al heel veel gerealiseerd. Toch zal er het nodige gedaan moeten worden. Momenteel zijn we in overleg om te zien hoe de opbrengst wordt gebruikt. Als Kiwanis Vijf Eiken streven wij naar een concrete invulling. Voor meer informatie: www.kloosterhuys.nl en zie ook een filmpje: https://youtu.be/BDTevByX_cg
Loten en veiling vaatje haring:
We hebben daarnaast veel leuke prijzen via onze lotenverkoop, onze sponsors staan op deze pagina vermeld. Op de Haringparty veilen we traditioneel ook het vaatje haring. Diegene die het vaatje koopt krijgt dan een tegoed voor een partij haring voor bijvoorbeeld zijn onderneming of voor op een feestje. En uiteraard gaat alle opbrengst naar het goede doel.
Doelgroep:
Met dit evenement willen we de binnenstad en ondernemers de mogelijkheid bieden om in een gezellige setting met elkaar kennis te maken of bij te praten. Uiteraard is iedereen welkom die een gezellige avond wil hebben en onder het genot van kwalitatief goede hapjes, drankjes, muziek en die een goed doel wil steunen.
Tickets:
Een ticket kost 65 euro per persoon en dan heb je van 17:00 tot 21:00 uur een compleet verzorgde All-In avond bij La Cantina. Na 21:00 gaat de gezelligheid natuurlijk gewoon door, maar dan voor eigen rekening.
Wij willen de locatie bij La Cantina graag benadrukken, omdat wij dit jaar de verkoop van de kaarten voor het eerst via het bestelsysteem van theater De Bussel laten lopen. Wanneer de tickets worden geprint, ontstaat mogelijk verwarring door de gegevens die hierop worden vermeld. Het adres van La Cantina is: Mathildastraat 21a in Oosterhout.
De te volgen stappen om Tickets te bestellen hebben we hieronder toegelicht:
- Klik op deze link om tickets te bestellen. of via de button onder aan de pagina;
- Klik op ‘Tickets’;
- Kies het aantal gewenste tickets (de tickets kosten € 65,- per stuk en er worden geen reserveringskosten in rekening gebracht);
- Klik op ‘Zoek tickets’;
- Als het aantal tickets juist is, kan de bestelling door middel van de knop ‘Voeg toe aan winkelmandje’ aan het winkelmandje worden toegevoegd;
- Wanneer de bestelling juist is, wordt er op ‘Betalen’ geklikt;
- Op deze pagina kan gebruik worden gemaakt van een bestaande account, een account worden aangemaakt of gebruik worden gemaakt van de mogelijkheid ‘Bestellen zonder account’ onderaan dit deel van de site;
- Tot slot kan de betaling daadwerkelijk worden gedaan door gebruik te maken van een van de betaalopties;
- Wanneer de betaling is geslaagd, worden de tickets via een bevestigingsmail ontvangen;
- Daarna kunnen de tickets eventueel worden geprint, of opgeslagen.
De ticket link kan zowel door particuliere als zakelijke bezoekers worden gebruikt. Zakelijke bezoekers kunnen voor het bestellen het beste een account op naam van het bedrijf aanmaken. Hierdoor worden de kaarten ook op naam van het desbetreffende bedrijf aangemaakt en beschikbaar gesteld. Op de tickets wordt ook het Btw-percentage (9%) vermeld. Een factuur kan helaas niet automatisch worden aangemaakt. Mocht u bij de bestelling van uw tickets separaat een factuur wensen? Stuur dan a.u.b. een bericht aan de treasurer van Kiwanis Vijf Eiken, Rob Trommelen.
Wij hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en rekenen op jullie komst.
Tot 28 juni bij Restaurant La Cantina!